Sluta vara i vägen, tack

Hur kan det finnas så jävla sega människor? Jag blir fascinerad varje dag. VARJE dag. På gymmet i dag stod jag i kön till toan (vilket tog en jävla tid, vad GÖR tjejer inne på toaletten egentligen???). När människan väl kommer ut så går hon otroligt sakta, mitt i dörren så stannar hon, håller i toadörren samtidigt som hon tittar efter sin kompis som tydligen skall finnas någonstans ute i omklädningsrummet. Varför i helvete måste hon stå mitt i dörren och göra det? Gå ut först, titta sen. Måste hon hålla i sig i dörren om hon får en chock när hon inser att kompisen inte är inom synhåll? Vad fan är problemet? När jag väl kommer ut i gymmet så siktar jag in mig på en maskin för att köra lite ryggövningar. En kille hinner före och det är ok, jag pillar med lite annat i väntan på att han blir färdig. Men problemet är ju att han aldrig BLIR färdig. Killen kör säkert tio set och däremellan så sitter han i maskinen och vilar i säkert två minuter mellan varje. Ok om man är normalt funtad och vet lite om styrketräning och kanske kör tre set, men 10??? Hallå, idiot kan du FLYTTA PÅ DIG??? Du är i VÄGEN!!! Om man sedan lägger till alla människor som går långsamt i trappor, som står i vägen och pratar med någon istället för att lägga fokus på träningen...fan jag blir galen. Kan inte alla idioter gå till ett eget gym? Sluta irritera mig och försvinn. Bort. Idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback