Diskriminering

Vad är det här? Oavsett om man handlar på McDonald´s, Max eller Burger King så får man beställa dricka till. Det är bra. Vill man beställa läsk så får man i stort sett hur mycket som helst för inga pengar alls. Det är ju bra. Om man gillar läsk. Om man däremot inte gillar läsk utan vill ha apelsinjuice så får man en miniliten förpackning med apelsinjuice som rummer ca 2 klunkar innan den tar slut. Vad är problemet? Är apelsinjuicen så oerhört mycket dyrare att framställa att det motiverar ett så löjligt högt pris? Är apelsinerna utrotningshotade? Vad är det som händer? Allt jag begär är att få lika mycket apelsinjuice som alla andra får läsk. Allting annat är diskriminering. Jag vill inte ha en jävla sörja med kemikalier, socker och kolsyra. Ge mig juice och gör det nu. Lika mycket som alla andra får, jag vill inte ha nåt jävla miniglas. Skäms!

Kommentarer
Postat av: Fröken E

Ha! Grym du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback