Statusrapport

Irritationsmoment just nu:
- Förkylning. Eller vad man nu skall kalla det. Det låter i allafall som om jag pratar genom näsan. Hela tiden. Jag måste snyta mig hela tiden och kan inte träna. Apa.
- Mina vinterskor. De funkar bra i -4 men blir det kallare så förvandlas mina fötter till isklumpar utan känsel. Dessutom är de snorhala undertill. Det är inte slitage utan det var så när jag köpte dem. Smart. Vilken sorts idiot designar vinterstövlar med mönsterlös sula?
- Korkade människor på TV. Jag fattar inte hur någon orkar följa en enda serie på dumburken. Allvarligt, talat, det är ju bara skit. Jag orkar knappt se på nyheterna längre. Tacka vet jag DVD.
- Att semlan jag åt förut är slut. Den var SÅ god. Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback