Aj

Allvarligt talat. Den senaste veckan har jag lyckats:

- bränna mig på tummen när jag skulle ta ut varmt galler ur ugnen
- ramlat på den hala jävla snön och fått ett snyggt och stort gulgröngredelint blåmärke på ena knät
- slagit huvudet i skrivbordet på jobbet en gång
- slagit huvudet i snedtaket hemma massor av gånger
- bränt mig på lillfingret när jag skulle ta ut varmt galler ur ugnen. På samma hand som jag brände tummen förra gången.
Vad skall jag göra? Gå omkring med hjälm? Vira in mig själv i kuddar? Enbart vistas i madrasserade miljöer? VAD?

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Jag röstar på en madresserad cell med tvångströja! ;) Nej, just det ja, du skulle kunna andas in dina spyor och kvävas...sorry, du får allt klara dig ute i samhället ett tag till... :P

2010-01-12 @ 14:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback