Inte träna SÅ mycket, kanske...

Jag kan inte komma ihåg mitt träningsliv innan pulsklockan. Den är bäst. Jag älskar den. Det finns en massa roliga grejer man kan få fram (att mäta sin träning i siffror är rena himlen för en tävlingsmänniska) och dem kan man sedan fylla i på hemsidan. På hemsidan kan man i sin tur få fram grafer, staplar, kurvor, you name it. Hur bra som helst. I dag var jag dock med om en intressant sak. Mitt under spinningpasset tittade jag på pulsklockan för att kolla hur jag låg till och såg att min puls stod på "00". "Hm, innebär det att jag är död nu" var min spontana reaktion. Inte "klockjävel som visar fel" eller "skit också, manicken är trasig". Jag utgick i ca en halv sekund i från att jag hade kolat. Undrar hur skadat DET är på en skala?!?

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Vilken härligt naiv och förkrossande tillit till tekniken! :D

2010-01-12 @ 14:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback