Självömkan är the shit

Hade tänkt att träna i dag, som varje söndag. Eftersom man har ganska bra med tid på sig och inte behöver vänta tills efter arbetet med att träna så brukar jag köra ett pass med styrka i en timme och efter det ca 30 min kondition. Eftersom jag inte kört någon styrka den här veckan så var det dags, dessutom. Men nehej då. jag har lyckats med konststycket att bli förkyld. Igen. Det är andra gången på säkert...hm. Några månader. Galet irriterande. I och för sig brukar jag kunna träna ändå fast ta det lite lugnare. Dock var det ingen bra idé den här gången eftersom jag vaknade flera gånger i natt på grund av att jag var så täppt i näsan att jag hade svårigheter att andas. Kul. Dessutom har jag bokat in en NSS på torsdag då jag egentligen skall kolla kondition, styrka och smidighet samt få nytt styrketräningsprogram, allt snyggt skräddarsytt av en personlig tränare. Det var evigheter sedan jag gjorde det senast och skall man boka ny tid får man vara ute flera veckor i förväg eftersom alla "mitt-nyårslöfte-är-att-träna-människor" snor alla tider som finns. Detta betyder att jag måste boka om min tid och antagligen inte får en ny förrän i slutet av februari. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback