Tre anledningar till att avsky bilförare i Karlstad

Det här är fler av varandra helt olika situationer som alla inträffat i trakterna runt Karlstad och det inom loppet av några få veckor och då vid två (2) olika tillfällen.
- Bilkö på dubbelfilig körbana, observera: kö endast i höger körfält. Galen person märker att man försöker köra om, lägger sin bil mitt i vägen för att ingen skall kunna passera. När man tutar öppnar han dörren - i farten- och ger oss fingret.
- Bilkö under samma förhållanden som ovan. Galen person II lägger sig också mitt i körbanan, vi tröttnar och backar. Bakom oss kommer en annan bil med samma omkörningstankar som oss och som inte observerat att Galen Person är just galen. När bilen kommer upp jämsides med Galen Person så försöker Galen Person i ilskan över att bli omkörd preja den andra bilen av vägen.
- Håller på att köra om bil som ligger i låg hastighet på landsväg. Mitt under omkörningen ökar den andra bilen farten för att man inte skall kunna köra om. Föraren skrattar hysteriskt under tiden.
Vad är det för fel på dem? Är de dumma i huvudet? Vad är problemet? Sitt hemma i era fula, fula hus och var deprimerade istället för att störa normala människor som försöker ta sig fram på vägen, era idioter.

Kommentarer
Postat av: catrin

fan va illa! ska genast skicka detta inlägg till mina svärföräldrar som var här på besök igår (de bor i Karlstad) och klagade på hur vi i Linköping kör! haha!

2010-07-15 @ 12:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback