Hata TV

Nu är det nån serie som heter Lost (jag drygar mig bara, jag vet ungefär vad serien handlar om) som har tagit slut och sista avsnittet har visats (man jag är inte tillräckligt intresserad för att intressera mig för om det var i USA, Sverige eller Uzbekistan) och det är ett himla liv på folk som inte är nöjda med slutet. Samtidigt så går avsnitt efter avsnitt av annat skräp som Desperate Housewives, Grey´s Anatomy och allt-vad-det-nu-heter. Allvarligt talat, hur orkar någon bry sig? Jag brukar tvångstitta på en del av skräpet när jag är på gymmet och står precis framför nån tv-apparat som visar de här utmärkta serierna (och naturligtvis sitter apparatjäveln på väggen, lagom högt för att korta jag inte skall kunna nå upp till ovansidan av skärmen där man byter kanal...grrrr) men efter uppskattningsvis 5 sekunder så känns det som om mitt huvud skall explodera av idioti. Hur orkar någon bry sig och följa eländet? vad får man ut av det? Jag skulle hellre gå en knyppelkurs. Sen kanske jag inte är världens mest engagerade tv-tittare eftersom jag i stort sett alltid blir så uttråkad att jag somnar och det enda jag klarar att titta på är Nyheterna, TV-sporten och nån kufisk serie från Nya Zeeland...men ändå. Jag fattar inte hur folk kan sätta sig framför tv:n och koppla av med den där skiten. Jag blir bara förbannad. Ta bort, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback