Besöket...

...hos frisören gick bra. Trots att människan vägrade att fatta vinken och krampaktigt försökte driva någon slags konversation med mig genom att ställa en rad personliga frågor som besvarades med "ja", "nej" och "mmm". Om jag vore en Trevlig Person så skulle jag gett henne en eloge för att hon vägrade ge upp, nu tycker jag bara att hon är jävligt irriterande som inte bara gör sitt jobb och sedan kniper igen. Nu säger jag inte att det här är riktat till henne för hon är egentligen trevlig bortsett från det irriterande faktum att hon vägrar hålla tyst: men det är konstigt att man till slut måste vara jävligt otrevlig mot en del människor innan de fattar vinken. Håll snattran och sköt era egna jä-a liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback