Jag hatar rökare

Inte alla, men de flesta. Helt och hållet på grund av att de är så jävla korkade. Inte nog med att de ställer sig på strategiska platser (mitt för entrén på arbetet/matvarubutiken/biografen/etc) så att man måste gå igenom och andas in deras jävla giftmoln utan dessutom slänger de sitt sabla skräp överallt. Kan någon förklara varför??? När de kommer så har de med sig alla cigaretter i ett paket. När de har rökt upp skiten så är det bara fimpen kvar och den är rimligtvis både lättare och tar mindre plats än den ursprungliga cigaretten. Vad gör man då? Jo, kastar den på marken, precis där man står. Det är en minoritet som använder askkopparna. Det ligger banne mig fimpar överallt. Hur svårt är det egentligen att ta med sig fimpjäveln och slänga den i nästa askkopp man träffar på? Jaha, är det äckligt att bära omkring på en fimp? Rök inte upp skiten då, IDIOT. Nästa gång jag träffar på en rökare som blåser ut ett rökmoln på mig/slänger en fimp på gatan så kör jag ner skiten i halsen på dem. Utmana mig bara, gör det.

Kommentarer
Postat av: Markus

lol Antje says there are no ashtrays in national parks ;).



But I have to say you're damn right. But that does not justify all the cursing here ... remember you're mom :P.



2010-11-27 @ 14:42:42
Postat av: Katta

Tell Antje she is SO right, actually thought of that jerk when I wrote this piece...I know I am right =)Well, Olivia still can´t read, the day she knows how to do that I suppose I will have to set a password for this site...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback