Tidningar

Nu för tiden så spenderar man (jag) ju ganska mycket tid hemma. Eftersom jag kategoriskt VÄGRAR att sitta och glo på dumburken under dagtid så läser jag en del istället. Har tagit mig igenom en del pocketböcker (ond, bråd död fungerar alltid) och tidningar. I brist på att hitta bra tidningar (prenumererar på Fitness Magazine som är en helt OK träningstidning även om den är lite väl inriktad på gruppklasser på gym för min smak och läser av någon anledning även Amelia då och då trots att jag tycker den är helt kass) så letar jag lite nya. För någon dag sedan investerade jag i två nya träningstidningar. Dels Blossom Magazine som är helt kass och värdelös, det verkar som om Blossom är mer intresserad av att skriva om sig själv än träning men även Topphälsa som faktiskt verkar helt OK. Dessutom hade den senare tidningen ett prenumerationserbjudande där man fick ett läppglans (hurra...jag kanske kan använda det som penna) samt en pilatesboll. Gratisprylar! I like! Skit i om man kan använda dem till något :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att man är olika! Jag gillar Blossom magazine jättemycket, men det är ju ingen renodlad träningstidning direkt!

Postat av: Katta

Ja jag gillade inte den tidningen, jag tycker att den var alldeles för egocentrerad för henne :P

2010-11-22 @ 22:59:42
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback