Jag har fått hem...

...senaste numret av Träningsguiden i brevlådan. Den kommer ut två gånger om året som extranummer till Fitness Magazine som jag prenumererar på. Det finns sååå många styrke- och konditionsövningar som jag vill köra. Nu dröjer det ju ett tag tills jag kan köra fullt ut men jag är grymt motiverad. Det krävdes visst ett lite längre uppehåll för att få igång motivationen igen. Nu tränar jag ju visserligen fortfarande men jag kan inte köra till max på samma sätt, nu är det mest underhållande träning som gäller. Men vänta bara några månader, då är det fullt ös igen. Är toksugen på att köra styrketräning och lassa på vikter till max...för att inte tala om intervallträning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback