Sysselsättning

För att undvika att fastna i gårdagens tråkighetsfälla (för att inte tala om insikten att inte alla i hela världen tycker att jag är oumbärlig) så såg jag till att hålla mig sysselsatt i dag. Först styreträning på gymmet (och är det en enda person till som säger till mig att jag "borde ta det lugnt" och att jag borde "vara hemma och boa" (vad f-n är "boa" för ord???) och att jag skall "ta det försiktigt i mitt tillstånd" så får de banne mig en propp. Betrakta härmed varningen som utfärdad. Alla som tycker att det är så jävla roligt att ligga i soffan eller sängen och äta hela dagarna kan väl göra det men försök inte övertala MIG att göra detsamma. Hur kul är det egentligen på en skala...) och sedan baka. Kanelbullar och två sorters kakor. Jag får nån knäpp då och då att jag skall baka och nu var det dags. Blev helt OK faktiskt, om jag får säga det själv. Nu gäller det bara att hitta nån mer hobby att göra om det inte händer nåt under helgen. Trädgårdsmästeri?

Kommentarer
Postat av: Bullen

De var supermegaJÄTTEGOTT, tror jag ska äta lite till frukost oxå. Trädgårdsmästeri...efter gårdagens superdax kanske ;)

2010-10-09 @ 11:21:05
Postat av: Anonym

Alla som påpekar att du ska ta det lugnt är bara avudsjuka på att du har energi och är duktig med träning trots gravidivitet.

Träna är bara bra oavsett om man är gravid eller inte. Träna på och du ska absolut inte ligga på sofflocket bara för att!

Lycka till!!

2010-10-09 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback