Jobba, jobba, jobba

Så var det dags igen. I morgon är det dags för jobb igen efter fyra veckors semester. Jag prisar min egen smarthet som såg till att inte på måndag morgon såg till att lägga mig på ett pass från 06.30 utan från det lite mer humana 08.00. Inte för att jag vet hur bra det kommer att bli då semestern har ägnats åt betydligt senare morgontider. Känns dock lite märkligt att bara jobba i tre veckor innan det är dags att ta ledigt igen och då för en lite längre period. Misstänker också att morgnarna framöver kommer att inledas betydligt tidigare än 08.00...

Kommentarer
Postat av: Fröken E

Jaså, vart ska du ta vägen?

Postat av: Katta

Jag kommer att vara hemma med en bebis =)

2010-09-09 @ 21:21:51
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback