29. Detta tränar jag allra helst i

Först och främst mina favoritbyxor. De är svarta, vida och prassliga och jag har haft dem hur länge som helst. Jag måste ha svängrum när jag tränar och vägrar använda såna där åtsittande byxor som mest påminner om underkläder. Nix, stort skall det vara. Och hittade jag fler av mina älsklingsbyxor skulle jag köpa dem. Så bra är de. Till dem har jag ett linne i funktionsmaterial. Jag har efter lilla O:s tillkomst helt ändrat inriktning, från svart, svart, svart till massor av färger så nu har jag träningslinnen i lila, orange och turkost, starka och glada färger skall det vara. Absolut nödvändigt är dock att mina träningskläder är i funktionsmaterial, något annat går INTE. Har man en gång tränat i funktionsmaterial finns inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback