Fina, nya, skrapfria mobil

Jag har en ny mobil. Det är ju skitbra, den har en cool grön färg och asbra display. Dessutom har den en massa coola funktioner. Allting vore ju frid och fröjd om den inte vore så sabla ömtålig. Displayen bara skriker "repa mig" och resten av telefonen kommer säkert inte att vara så blank och fin länge till. Jag har köpt en väska till telefonen men den har jag givetvis rört bort så när jag skall ut så måste jag lägga mobilen direkt i jackfickan. I dag lyckades jag lägga mobilen tillsammans med såväl nyckelknippa som hänglås innan jag kom på mig själv och lade mobilen i en egen, förhoppningsvis skrapfri, ficka. Jag vill ju att mobilen för alltid skall vara så där snygg och blank och utan repor. Hur lyckas alla andra med såna här mobiler? Vad är tricket? Linda in mobilen i bomull? Lägga den på en piedestal och inte använda den? Jag fattar inte. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback