Kalender

Jag avskyr elektroniska kalendrar. Särskilt att ha dem i telefonen. Ringer man i mobilen och skall bestämma ett möte så måste man sluta prata för att börja blippa i kalendern. Helt onödigt. Dessutom får man stora problem när mobilen är utan batteri/går sönder. I dag skulle jag t ex boka in ett möte. Eftersom jag hade kalendern i örat (nåja, kanske inte riktigt INUTI örat) så ville jag inte vara oartig och börja blippa (i den nya mobilen som jag inte har full koll på än, hade antagligen lagt på av misstag) och därför lyckades jag boka in mötet exakt samma tid som jag hade den enda andra aktiviteten under hela nästa vecka. Bra jobbat. Tacka vet jag papperskalendrar som man kan kladda i, stryka över i och som alltid är tillgängliga. De överlever strömavbrott, naturkatastrofer och mindre eldsvådor. "Det pappersfria kontoret" my ASS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback