Hageby -ingens centrum

Om någon någonsin har tänkt besöka Hageby Centrum -gör inte det. De marknadsför det som om det vore östsveriges nya metropol men det är SÅ jävla dåligt. På ytan är det jävligt snyggt och slimmat, designat och massor av butiker...men redan i parkeringshuset anar man oråd. Infarten är assmal och helt utan sikt, man har ingen aning om huruvida man möter en bil eller inte förrän man står där, huv mot huv. När man väl kommer in i köpcentrat så är det jävligt snyggt och har en massa affärer men så snart man kommer in i en affär så inser man att de har...ingenting. Gick in i Intersportaffären i dag och på nedervåningen hade de en massa jackor. Åkte upp på ovanvåningen och där hade de...ännu fler jackor. Plus några shorts som låg på ett bord. Hade man gjort någon marknadsundersökning som sade att det enda kunder i Norrköpingsområdet ville ha var nya jackor eller vad är det frågan om? Jag gillar ju träningskläder men där fanns INGENTING. I min favoritklädaffär fanns EN snygg tröja som jag ville ha. Det fanns en kvar. I storlek XS. Det har inte jag. Allvarligt, vad är det för muppar som styr det där stället? Jag ger dem max fem år innan det stora K:et. Nej ni får ett FAIL, Hageby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback