Babysim

I morgon skall vi på babysim. Och nej, jag gör det inte för att jag tror att min dotter kommer att bli en supersimmare och att hon kommer att bli skadad för livet om hon inte får delta i en massa aktiviteter. Jag gör det för att det är schysst att ha en aktivitet inplanerad i veckan (föräldragruppen är under tokbojkott. Usch säger jag bara) och för att jag vill ta med lilla O och plaska runt i asvarmt vatten i en halvtimme. Som vanligt förväntar jag mig inte att egentligen göra några nya bekantskaper. Vem orkar bli vän med någon som dyker upp med en superbebis? Jag har vant mig vid tanken att jag i all framtid kommer att vara utstött bland föräldrar eftersom lilla O är ett praktexemplar som alla kommer att vara avundsjuka på. So be it.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så härligt ödmjuk ;)

Postat av: Katta

Ödmjuk? Varför skall man vara det? Bättre att vara ärlig :D

2011-02-10 @ 16:25:23
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback