Dags att framkalla, kanske...

Nu har jag äntligen tagit tag i mitt liv och skickat in foton för framkallning. Jag har en fallenhet för att tänka "det gör jag i morgon" och sedan tar jag några kort under morogndagen och då skall de laddas ned och skickas in och sedan väntar man en dag till och så tar man några kort till...sist jag kollade hade jag ca 3000 kort som jag ville framkalla. Bravo. Insåg i går att det kanske inte var nödvändigt att skicka in allihop samtidigt, dels på grund av att paketet skulle bli jävligt jobbigt att släpa hem i barnvagnen men även på grund av kostnaden(!). Nöjde mig med att skicka in ca 400 bilder istället så får väl de andra delas upp och skickas in så småningom de också. Visst, det kommer säkert att hända. Säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback