Misär

Ååååhhh nu är jag inne i en period av frustration igen. Jag avskyr twitter och fattar inte poängen med det (oftast är inläggen helt förvirrade och när man läser dem så är det de lösrykta och man fattar ingenting), jag hatar alla fåniga Facebookapplikationer (tyckte de var lite roliga först men det var när jag var ung...), jag fattar inte varför alla snackar om det där jävla programmet Solsidan som om det vore det bästa programmet någonsin (jag skulle kunna tänka mig att titta på det om jag inte hade något annat för mig och alla andra kanaler visade skit men annars...inte), Aftonbladet kan man knappt läsa utan att bli deprimerad. Vad kan man säga annat än att både tv och internet är skit. Annat var det när jag var ung. Nu tänker jag gå och titta på min dotter när hon sover istället. Bye.

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Åh! En själsfrände! Visst är folk bra konstiga och omöjliga att förstå sig på ibland. Och Solsidan suger, så det så! :P

2011-02-03 @ 12:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback