Välmenat, men SÅ fel...

Idag skulle jag handla schampo och balsam. En trivial händelse kan tyckas, men denna gång fick jag en pryl på köpet. En locktång. En sabla locktång. När jag för första gången får en gratispryl på det stället och då dessutom i form av en teknisk pryl så får jag en locktång. Förmodligen den enda tekniska pryl i världen som jag verkligen inte behöver. Under en millisekund så tänkte jag nästan fråga om jag kunde få något annat men hejdade mig. Det är den butik som säljer "mina" produkter billigast så jag vill inte bli stämplad som en Otrevlig och Otacksam Kund och därför skämmas så mycket att jag aldrig kan återvända igen. Så jag sade "tack så mycket", tog min locktång och gick. En locktång. En jävla locktång.
//Storkrull

Kommentarer
Postat av: Malin

Tradera vetja! Tradera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback