Tacksam för hjälp

Jag tog en gång en prenumeration och som tack fick jag en pilatesboll. Bra, tyckte jag eftersom det är ett schysst redskap att köra lite styrkeövningar på. Dock missade man att skicka med en bruksanvisning om hur man får liv i den förbaskade pilatesbollen. Man skickade med bollen och tre plastpluppar. Frågan är bara: hur får man luft i bollen? Skall någon av plupparna användas som ventil? Skall man efter att ha fyllt bollen med luft byta ventil? Varför har jag fått med två likadana pluppar och en annan? Vad fyller de för funktion? Åt vilket håll skall de sitta? Hör de över huvudtaget till bollen? Hjälp mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: tangirrl

Jag blåste in luft direkt i hålet på bollen och sen satte jag i en sån plupp som du fått två av, funkar, man blir bara lite yrslig :P

Postat av: Katta

Jag började med att blåsa själv men avslutade med cykelpump...det gick lite fortare =)

2011-07-27 @ 17:17:03
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback