15. Då tränar jag allra helst

Hm. Det skulle vara enklare att svara på när jag INTE vill träna. Träna vill man väl jämt? Nåja, inte precis jämt, men ofta i alla fall. Jag tränar jag jag är arg för att avreagera mig, när jag är ledsen för att tänka på annat, när jag är glad eftersom jag har så mycket energi...och annars tränar jag bara för att jag behöver. Även om jag inte känner mig motiverad och kroppen bara vill stanna kvar i soffan (eller på golvet där man ofta hamnar med lilla O) så är det bara att ta tag i sig och sätta igång. Jag vet ju att jag tycker att det är skönt att träna när jag väl värmt upp och att det är så skönt såväl under tiden som efteråt. Och om jag inte tränar så förvandlas jag till en frustrerad, ilsken och ettrig människa som ingen vill umgås med. Till skillnad från annars, alltså. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback