2. I mina öron när jag tränar

Det beror lite på vad jag gör. Om jag tränar hemma har jag ingen musik alls, mest för att jag har en dotter som det kan vara bra att kunna kommunicera med om hon börjar tycka att det är tråkigt när jag fånar mig med styrketräning eller vad det nu kan vara. I bland kan dock tv:n vara på, fast med ljudet så lågt att jag inte hör vad de säger. Jag vet inte varför jag inte vill ha något ljud, jag tycker det stör om det är för högt antar jag. På gymmet så har jag ingen musik alls när jag kör styrketräning eller rodd, mest för att jag då trasslar in mig i sladden. När man byter vikter och liknande så är det fruktansvärt irriterande med en sladd som fastnar överallt. Dessutom vill jag fokusera på träningen och inte tvingas tänka på om öronsnäckorna skall åka ur öronen eller inte. Kör jag konditionsträning (cykel eller crosstrainer) på gymmet så är det dock ett måste att lyssna på musik. Vad som är i spelaren varierar, jag orkar inte lägga in musik så ofta så jag brukar köra samma musik om och om igen tills jag blir helt uttråkad. Jag lägger in några album i taget, just nu är det Robyn, Teddybears och U2 som går på repeat.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här--->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-11 @ 00:43:39
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback