20. Det här åt jag i dag

I lördags hade vi dop så sedan dess har jag ansträngt mig hårt för att äta upp all mat som blev över (märkligt hur man alltid är rädd för att det skall bli för lite mat så man beställer för mycket och sedan sitter man där med rester nog att mätta en mindre by). Till frukost blev det äpplejuice och tre knäckebröd med ost och gurka. Lunch blev rostbiff, kalkon, potatissallad, ananasskivor, syltlök och paprika. Samt tropisk juice och äpplejuice. Middag blev ett hopplock av det som fanns kvar i kylen. Dvs kalkon, syltlök, köttbullar och lingonsylt. Och tropisk juice samt äpplejuice. Skum blandning men det var mat. Förutom dessa har jag satt i mig några digestivekex med mögelost. Försöker febrilt äta upp ost som säkert väger (eller nåja, vägde i söndags morse, kanske) ett kilo. Ett tufft jobb men någon måste göra det. Har några meloner i kylen som skall påbörjas i morgon. Banzai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback