Touché

För ett tag sedan hade jag problem med Försäkringskassan. Jag pratade med flera stycken av olika anledningar och allt verkade till slut vara frid och fröjd. Då ringer plötsligt en riktig surkärring upp mig och börjar domdera. Hon frågar igen om alla uppgifter som jag redan lämnat och vill till slut ha kontaktpersoner som kan bekräfta att det jag säger stämmer. Jag hävdade att det jag sade var rätt varpå hon sade "men det förstår du väl att det inte kan vara så". Hon var riktigt otrevlig och jag var så otrevlig tillbaka som jag vågade vara utan att lilla O skulle bli rädd för mig. Det slutade med att surkärringen sade att hon skulle ringa de personer jag angett och sedan återkomma till mig under förra veckan. Det gjorde hon ju inte alls utan det var dödstyst. Ingen som ringde. Så fick jag i dag brev från Försäkringskassan som i detalj specade upp och förklarade att det jag sagt från början stämde. Dessutom fick jag de pengar som jag hela tiden hävdat att jag skulle ha. Tack för det. Kalla mig Morsan. Super Morsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback