Kassa gymkort och (inte) saknade parkeringsböter

I morse åkte jag till gymmet för att inviga mitt nya gymkort. Det gick inte. Sex på morgonen stod jag utanför gymmet och kom inte in för att mitt kort inte funkade. Arg som ett bi åkte jag hem och körde 20 minuters styrkepass i rena ilskan (det var det enda jag hann med). Åkte till gymmet på lunchen och bytte ut det sabla kortet. Åkte tillbaka till jobbe toch stänkte blåbär på min tröja som endast går att kemtvätta. Kom på kvällen på att bilen stått ute hela dagen på en gata där parkeringsavgift gäller 08-20. Till vår stora förvåning hade vi inte fått några böter. Åkte därefter till gymmet för att testa mitt nya gymkort som INTE fungerade. Dock hade jag sånt flyt att anläggningsansvarig var där (två timmar efter stängning (!)). Hon gav mig sitt VIP-kort så att jag kan träna i morgon och så byter jag till ett nytt kort i morgon. Allt som allt måste jag nog säga att de dåliga sakerna uppvägdes av de bra så jag skulle vilja ge den här dagen plus minus noll. Ett helt OK betyg trots allt, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback