Lilla O:s dygnsrytm påverkas av ingen

I natt ställdes klockan tillbaka en timme (med ordet "ställdes" så låter det som om klockan ställdes tillbaka av sig själv och nu tänker ni att jag skrev fel men det gjorde jag inte för min förträffliga mobiloperatör ser till att mobilklockan faktiskt ställs tillbaka av sig själv...sådeså) och vanligtvis så brukar det inte spela någon större roll (annat än att helgen blir en timme längre och det är ju skänt) men med bebis inser man genast att denna timme för med sig oanade konsekvenser. Lilla O struntar fullständigt i vad klockan är, hon vill ha mat och sova ändå trots att det enligt klockan inte alls är dags. Inga stärre svårigheter under dagtid menstrax innan klockan fyra i morse var hon hungrig eftersom klockan enligt henne var fem...så vi får väl se när hon blir hungrig i morgon. Därför tänker jag sova nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback