Damn you, kedjebrev

Alltså vad är meningen med alla dessa jävla kedjebrev på Facebook??? När man var liten så fick man de sabla kedjebreven i kuvert (fascinerande att det fanns de som faktiskt lade pengar på att skicka iväg eländet) men nu får man all skräp uppstoppad i ansiktet varenda gång man loggar in. Handlar det inte om att man skall protestera mot cancer (personligen föredrar jag att ge pengar till Cancerfonden framför att skriva det på FB men det är väl bara jag) eller orättvisor i allmänhet så skall man skriva att man älskar diverse familjemedlemmar, husdjur, färger, man skall meddela hur lång tid man tar på sig att fixa håret på morgonen, hur långa fötter man har...jag vill inte VETA! JAG VILL INTE! TA BORT! Jag trodde att jag var av med alla dessa kedjebrev när jag blev vuxen men tydligen inte. Men vänta lite...jag svarade ju aldrig på ett enda kedjebrev. Det kanske är det här som är förbannelsen? Jag är fast i en kedjebrevsloop som aldrig tar slut. Arrrggghh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback