Ny PT

Den senaste tiden har träningen varit lite flummig, jag har tränat mina fyra gånger i veckan men med ett ganska flummigt mål och varit motiverad ibland och mindre motiverad ibland. Jag skaffade en PT för ett tag sedan vilket jag hoppades en del på och det var både bra och dåligt. Bra för att det gav mig de pusselbitar jag behövde i form av kosthållning och tänk, mindre bra för att hon var rätt flummig. Jag är inte alltför petig när det gäller kost och träningsprogram men hade fyra förhållningsregler: 1) Jag HATAR att springa så inga träningsprogram med jogging i (människan svarar "jag har satt ihop några program med promenader och jogging med spurtinslag") 2) Jag ville träna hemma och ville inte ha övningar med hopp i för att inte väcka övriga familjen "här är lite övningar med hopp, vill du så kan du träna utan skor så låter det inte så mycket", 3) Jag HATAR bananer "ät gärna en banan innan styrketräningen för att få mer energi" 4) Jag tränar på morgonen "ta gärna morgonpromenader". Eh, skall jag byta ut min "riktiga" träning mot morgonpromenader? Skulle inte tro det. Men nu tar jag nya tag. Nu är jag min egen personliga tränare. Gratis. Och nu skall vi banne mig köra. Så det ryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback