Den yttersta prövningen...

...är ta mig f-n att ha 1,5 kilo lösgodis hemma utan att äta en enda bit. Vi köpte godiset i dag (rabattkupong på 30 kr om man köpte minst ett kilo. Allvarligt talat, köper man inte ett kilo då så är man jävligt oekonomisk. Och det blev 1,5...tja, man kan ju inte direkt springa och väga hela tiden för att stämma av vikten, eller hur?!?) och jag har inte ätit en bit. Inte förrän på fredag. Så det så. Det hjälper nog om jag faktiskt skriver det här och därmed involverar fler människor i mitt ickeätande. Sade jag att det är mitt favoritgodis? Nåja, det är bara att bita ihop. I morgon börjar konditionsveckan. Fem konditionspass med intervaller står på schemat. Och sade jag att jag inte skulle äta godis förrän på fredag. Fasen, det blir ingen lätt vecka det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback