ICA Maxi vs City Gross

Jag avskyr ICA Maxi. Det har jag gjort länge. Det är stort, det tar lång tid, alla människor där inne är långsamma och står i vägen, de har inte koll på sina barn som springer huller om buller, skriker och springer in i kundvagnar, de tittar sig inte omkring utan går och stannar hur som helst så att man nästan kör in i/blir påkörd av dem. Kort sagt, ICA Maxi är ett under av irritation. I dag skulle vi dock köpa hjortfärs vilket inte fanns där utan istället åkte vi till City Gross. Låt mig säga så här: om jag någonsin har avskytt ICA Maxi så är det ingenting mot hur mycket jag HATAR City Gross. Det är stort, bullrigt, ologiskt, man hittar ingenting, det finns tusen kassor men alla köer är ändå oändliga, skyltarna är helt omöjliga att se eftersom det sitter så mycket annat krafs i på väggarna och i taket...kort sagt, det är en mardröm. Fy fan. HATA City Gross. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback