Rabattkupong(er)

I dag försökte jag mygla till mig att använda den rabattkupong med erbjudande som jag fått för femtielfte gången. Jag skrev om den för ett tag sedan och det är ju inte mitt fel att sportkedjan skickar samma rabatterbjudande till mig om och om igen. I dag vägrade de dock ta emot den med argumentet att den hade skickats ut flera gånger. Jag bliev irriterad och menade att jag som kund väl för f-n inte kan hålla på och jämföra kuponger jag fått för att se om jag redan fått dem eller inte (nu är ju jag en sån som läser texterna och direkt upptäcker om jag får samma sak en gång till men det vet ju inte de) men de vek sig inte. Inte ens när vi sade att vi i så fall inte skulle köpa något så ändrade de sig. Bra kundhantering, verkligen. Allvarligt talat, vad hände med kundservicen? Skit i om vi handlar där något mer då för f-n. Jag skall skriva till deras kundtjänst och klaga. Det skall jag faktiskt. Grrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback