Det här har hänt

Jag inser ju att jag inte är världens mest frekventa uppdaterare längre. Jag har kört Twitter ett tag och insett att det passar mig bättre eftersom man (jag) då kan skriva mycket kortare inlägg (dessutom kan jag twittra via mobilen, sätter bara på datorn någon gång i veckan numera), jag har varken tid eller fantasi att skriva ihop längre inlägg längre. Inte för att jag kommer att stänga ner här, men inläggen kommer ganska sporadiskt nu för tiden. I vilket fall som helst så är det semester de närmaste två veckorna så då kommer jag varken att blogga eller twittra. Jag känner ingen som helst lust att umgås med en massa elektronik på semestern, det gör jag så mycket annars så det räcker bra ändå...total datatystnad är det som gäller för mig när jag är ledig, skall bli SÅ jäkla skönt. Men jag kan ju upplysa om några viktiga punkter i mitt liv (helt utan inbördes ordning)
- jag har börjat löpträna och tycker det är riktigt jävla asroligt faktiskt. Skall springa nåt lopp nästa år men har inte riktigt bestämt mig för vilket. Har lyckats trappa upp intensiteten den här gången, köpt riktigt bra utrustning och en GPS-klocka som jag älskar. Som sagt, asroligt.
- jag skall köpa en ny kamera. Canon EOS 650D. Men jag kommer aldrig till skott. Det räcker inte att bestämma sig för kamerahus utan man skall veta vilket objektiv man skall ha också. Det är så jävla krångligt att sätta sig in i så jag har gått vilse. jag vet precis vilka egenskaper jag vill ha hos objektivet men det finns miljarder att välja på och lika många olika rekommendationer. Jag orkar inte. Säg till mig vad jag skall köpa så köper jag skiten.
- Lilla O har börjat prata. Det är helt fascinerande. Jag vet att alla föräldrar säger så men hon ÄR den smartaste tjej som någonsin fötts. Sötast och mest cool av alla.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trist att du inte bloggar så mycket längre, var alltid kul att läsa dina inlägg :)

Vet att du har lagt ut länk vad du heter på twitter men hittar inte det, Lust att lägga ut det igen ?

Ha det gott :)

2012-10-11 @ 11:50:05
Postat av: Katta

Tackar ödmjukast =) Länken till Twitter finns på min Facebooksida, men annars kommer den här: https://twitter.com/Aktivakatta.
Tröttnade på att blogga eftersom tiden inte riktigt finns till att skriva längre inlägg, Twitter passar mig bättre just nu =)

2013-01-02 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback