Drömmar

Jag drömmer oerhört sällan. Eller så är det bara så att jag drömmer men när jag väl vaknar upp så har jag inget minne av det. Ibland kan jag känna lite avund mot människor som drömmer mycket för det verkar vara ganska roligt, som att uppleva en massa saker fast man egentligen vilar...det måste vara extremt väl utnyttjad tid. För ett par år sedan när jag var yngre (och uttråkad) drömde jag massor, bland annat drömde jag hela avsnitt ur Arkiv X. Inte avsnitt som jag hade sett och jag var heller inte en av huvudpersonerna. Nix, jag drömde hela nya och fristående avsnitt som om jag följde med Mulder och Scully flera timmar i sträck. Förmodligen skulle jag ha skrivit ned intrigen när jag vaknade och tjänat en massa pengar på den. Damn. I går natt drömde jag hur som helst någonting men jag kommer inte ihåg vad. När jag vaknade upp så hade jag bara en allmänt obehaglig känsla i kroppen och den hängde i hela dagen. Å ena sidan skulle det vara intressant att veta vad jag drömde men å andra sidan, känner jag mig så obehaglig till mods utan att veta vad drömmen handlade om så är det nog bäst att låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback