Halvledig

Jobbar bara halva dagen idag eftersom jag har X antal övertidstimmar att ta ut och likadant är det med min kollega. Eftersom vi bägge två är smidiga människor så har vi delat upp dagen så att kollegan tar förmiddagen och jag eftermiddagen. Har haft en jätteskön förmiddag men jag sitter som på nålar och har dåligt samvete för att jag inte jobbar. Tänk om det händer en massa saker som jag missar? Tänk om det kommer ny information som jag inte får höra? Hade nästan ångest (vaddå "nästan", ok jag HADE ångest) när jag skulle gå hem igår och då var det några som kallade mig kontrollfreak. Jag vet. Jag måste veta allt, höra allt, kunna allt. Är det för mycket begärt? Jag måste med våld hindra mig själv från att ringa och fråga hur det går. Tur att jag skall åka och jobba om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback