Godis

Jag har aldrig fattat hela den där chokladgrejen, att en del människor är helt galna i choklad och kan bli desperat sugna efter en bit. Visst, det är godis och just därför äter jag det (jag äter allt godis. Om inget annat står till buds äter jag till och med grejer med mintsmak, trots att de smakar tandkräm) men det finns ju annat jag tycker bättre om. Av någon anledning fick jag för ett tag sen några chokladkakor och bara för att så tyckte jag att jag var tvungen att äta upp en av dem idag. Det var ju helt vidrigt. Jag väntade på att den där tillfredsställelesen som en del snackar om skulle infinna sig (tydligen har jag ju verkligen missat någonting) men det gjorde den aldrig. Jag tyckte faktiskt att det var skitäckligt. Jag kan stoppa i mig såna där chokladbitar med jordnötter och kolasås i, det är gott. Men ren choklad...åååhhh vad äckligt. Uäh. Jag är definitivt en vingummimänniska. Syrlig, ihärdig och seg som fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback