Massage

I dag har jag äntligen fått min hett efterlängtade massage. Efter att ha jagat tider (nej, vi tar bara emot kunder på onsdagkvällar(?)) och massörer ett tag så fick det bli thailändsk massage. Dvs inga mesiga masserande rörelser utan här använder massören händer och fötter för att knåda, dra och i stort sett knyckla ihop och sedan dra ut kroppen åt alla håll och kanter. Underligt att något som gör så djävulskt ont samtidigt kan vara så otroligt skönt. Det märks iallafall skillnad, alla stela och hårda muskelknutor är helt borttrollade. Underbart. I dag är jag för övrigt ledig vilket är så skönt att jag inte ens kan beskriva det i ord. Dessutom är det nog en ännu bättre upplevelse för omvärlden som slipper stå ut med satmaran (mig) som har personifierats de senaste dagarna. Tycker ni att jag är jobbig att umgås med om dagarna? Jag umgås med mig själv 24 timmar om dygnet. Välkommna till min värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback