Antisnodd

Jag har i dag köpt nya byxor (vilket i sig är en nyhet helt värdigt ett eget inlägg) och givetvis hade ett par av dessa byxor snoddar. Alltid dessa snoddar. vad är det för byxtillverkare som tror att alla tjejer vill ha snoddar längst ned? Tror de att vi har så korta ben att vi måste knyta upp byxorna? Eller att vi är så svaga att vi måste knyta fast vår packning i snoddarna och släpa den efter oss, steg för steg? Eller att vi allihopa har katter som inte kan underhållas på annat vis än med byxsnoddar? Jag skulle nog inte fråga om jag inte hade världens problem med snoddarna. Jag trampar på dem och snavar. När jag går ut så blir de blöta och så drar man med sig en liter vatten in. De fastnar under andra människors skor. De fastnar till och med i dörrar. Så, snälla byxtillverkare. Inga fler snoddar. Det räcker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback