Hajen 5 (eller hur många var det nu...)

Allvarligt talat. Vad handlar det här om egentligen. Låter det bekant? Hajattacker på turistort uppstår. Alla blir rädda. myndigheterna säger att det inte är någon fara (efter att i det här fallet fångat några hajar). Folk litar på myndigheterna och badar. Nya hajattacker. Hallå? Hajen, någon? Filmen, alltså. Allvarligt talat, hur visste man att man fångat rätt hajar? Och hur visste man hur många hajar det var, har man bara utgått ifrån att det var en och samma haj och fångade en till för säkerhets skull? Och hur korkade är alla turister som hoppar i vattnet bara för att några gubbar i kostym säger att det är OK? Jag skulle inte hoppat i ens om jag fick betalt. Sen tycker jag att hajar är otroligt häftiga djur som bör lämnas i fred, men det betyder inte att jag vill bli middag till en åt dem. I vilket fall som helst. Puckon. Alla är puckon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback