Bara lite pinsamt

I dag blev jag intervjuad av en tidning (för andra dagen i rad är jag med i media, herregud nu är det bara att vänta på att autografjägarna skall anfalla). Nåja, det rörde sig om något ganska trivialt, tidningen i fråga var ute på stan och frågade folk vilka deras favoritfilm var och så lite följdfrågor på det. Enkelt, kan man tycka. Men icke. Jag lyckades svara fel på en fråga. Min ålder. De frågade hur gammal jag var och jag sade 31. Det är jag ju inte, jag är 30. Efter några sekunder så kom jag på mitt misstag och jag funderade på att säga att jag sagt fel men om inte innan så borde de ju då tycka att jag var helt vrickad som inte själv visste hur gammal jag var...så jag höll tyst. Så nu är det officiellt. Jag vet inte hur gammal jag är. Och det finns dokumenterat. Bravo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback