Sinnesslö julshopping

Måste alla sinnesslöa människor ge sig ut samtdigt? Lagom till storhelger och då tydligen helst till jul så kommer de ut på gatorna i samlad flock. "Öööhhh jag vet inte vad jag skall handla så jag går jättesakta mitt i gången så ingen annan kommer förbi medan jag funderar"..."öööhhh jag stannar mitt framför kundvagnsprakeringen och börjar rota i min kundvagn, lagom så att jag står i vägen och ingen annan kommer förbi"..."öööhhh jag måste betala mina varor nu så jag låtsas som om det inte finns någon kö utan går direkt fram till kassan och spelar dum, det fungerar nog"..."öööhhh jag har ingen ordning på mina barn utan låter dem springa fram och tillbaka, helst in i andras kundvagnar medan jag själv står och tittar på". Herregud vad är det för FEL på folk? Har man slutat tillverka hjärnceller? Vad är problemet? FÖRSVINN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback