Kan man äta för mycket godis?

Tydligen. På kvällen på långfredagen så sade jag att jag under inga som helst omständigheter skulle äta godis på påskafton för då höll jag på att storkna. I dag har jag lovat att jag inte skall äta godis förrän tidigast nästa helg vilket känns rätt rimligt. Detta betyder att det är min första påskafton någonsin som jag inte har ätit något som helst godis (om man inte räknar med de allra första åren då men det var åtminstone ca 30 år sedan). Efter att ha ätit godis fyra dagar i sträck under veckan på jobbet plus att jag fått ett gigantiskt påskägg av teamet, flera påsar godis av föräldrarna, etc så får det vara nog. Dessutom så tränade jag både i går och i dag. Brukar inte vara en vanlighet just under påsk men nu var det bara tvunget. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback