Träningshörlurar

Del femhundrasjuttioelva i följetongen "vettiga träningshörlurar" presenteras här. Efter att ha testat och prövat en jävla massa modeller med modeller som ligge rutanpå örat, inuti örat, med bygel bakom örat, med bygel bakom nacknen, hörlurar på snodd, etc så har nu mitt senaste par gått sönder. För i vilken ordning har jag ingen aning om. De senaste köpte jag på Clas Ohlson för en ganska billig penning men de var som väntat skit. Nu ledsnade jag och tänkte angripa problemet från en annan vinkel så jag har härmed köpt ett par apdyra hörlurar. De kostade massor men bara de fyller sin funktion så skiter jag i vilket. Hur svårt kan det vara att tillverka ett par hörlurar som sitter still i örat utan att halka ur så fort man rör på huvudet det minsta lilla? Jag blir GALEN. Nu testar jag de här så får vi se. Går det åt helvete den här gången med så lär ni höra av mig. Häpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback