Bästa bantningsmetoden

Så här i vintertider och alldeles efter jul och nyår så fullkomligen matas man ju med tidningsartiklar om hur man kommer i form, vilka gymkortserbjudnaden som finns, med mera. Allt i syfte att bli mer hälsosam och gå ner i vikt. Jag kan själv bidra med min egen -precis beprövade- metod kallad "sluta äta metoden". Se till att bli riktigt sjuk. Varva feber med illamående och se till att din kropp inte kan ta in någon som helst mat utan att protestera vilt. I kombination med detta -och även efter själva sjukdomsperioden- så kombinerar du detta med en obefintlig matlust. 1,5 kilo på 2 dagar. Jag säger bara; Viktväktarna och itrim och allt vad ni heter släng er i väggen. Jag skall ta patent på den här dieten och fan i mig bli rik. Rik. Hör ni det! Rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback