Fy

Jag tycker det är läskigt att det finns så många läskiga, själviska, hemska, otrevliga, ignoranta, otäcka och förjävliga föräldrar i världen. Det tycker jag. Vad är det för fel på folk som inte prioriterar sina barn? Nu går jag inte på något sådant där "jag-prioriterar-mitt-barn-före-allt-annat-i-livet-så-därför-lägger-jag-ner-alla-personliga-intressen-och-slutar-leva-korståg" utan det är bara rent jävla sunt förnuft. vad fan är det med folk? Det snällaste de där idiotföräldrarna gör är att de pillar med sina mobiler och fullständigt skiter i sina barn som i all välmening vill ha lite uppmärksamhet från mamma och pappa. Vad övrigt dessa idiotiska föräldrar gör vill jag inte ens tänka på. Era jävla idioter ni borde deporteras och utsättas för samma skit. Det är vad jag tycker. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback