Kallt

Fan vad jag är trött på denna kyla. Jag avskyr själv när folk håller på och tjatar om vädret (lägg energi på nåt ni kan påverka istället) men nu måste jag gnälla lite. Den jävla kylan gör att jag inte kan ta mig till gymmet på morgonen för att träna eftersom det är alldeles för kallt att cykla dit i träningsbyxor, jag skulle frysa häcken av mig. Visst skulle jag kunna ta på mig asmycket kläder alternativt byta om där men det skulle ta en massa tid och det skulle betyda att jag skulle gå upp tidigare än 05.00 (som annars är stiga-upp-tid när jag skall till gymmet) och det pallar jag inte. 05.00, där går min gräns. Istället går jag upp 05.30 och tränar hemma istället vilket är helt ok, jag börjar få skaplig träningsvärk efter morgonens pass...men jag vill ju åka till gymmet nu. Sådeså. jag vill kunna cykla till gymmet iklädd bara en tunn jacka som tar fem sekunder att kasta på sig. Sommar, var är du???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback