Förskolebarn

På Aktuellt så hade de i dag ett djuplodande (!) reportage om att barn som går i förskola har ett bättre språk och lär sig läsa bättre än barn som inte går i förskolan. Som bevis intervjuade de en skäggig gubbe som sade att "det inte kunde uteslutas" att det var så. Vilken jävla bullshit. Undertecknad lärde sig läsa när jag var fyra år och jag satte aldrig min fot på något dagis. Visst är det bra för barn att gå på dagis och få kompisar, det är inte det jag säger...men kan man sluta hitta på ursäkter för att alla sinnesslöa jävla föräldrar därute skiter i sina barn? Istället för att sätta sig och läsa med sina barn så planterar de dem framför tv:n alternativt skiter i dem för att "de är så trötta efter jobbet". Men skaffa inte några barn då om det nu är så jävla jobbigt. Tro på fan att de inte lär sig läsa när föräldrarna är helt dumma i huvudet och tror att andra skall uppfostra deras ungar. Jag blir så förbannad. Skärp er jävla idioter. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback