Tidigt och eget gym

Det här med morgonträning är asbra. Innan jag kom igång riktigt så kändes bara tanken jobbig (kul att gå upp 05.00 för att ta sig till gymmet) men nu när jag är inne i det så är det asskönt. Man kommer igång rejält på morgonen, man får träningen avklarad snabbt så att man har kvällen ledig till vad man vill och det är SÅ jävla skönt att vara ensam på gymmet när klockan är 05.30. Eftersom vi är väldigt få på gymmet som tränar 05.30 och jag alltid är ensam tjej så har jag dessutom hela tjejgymmet för mig själv. Hur skönt som helst. Inte för att jag känner att jag egentligen behöver vara i tjejgymmet med tanke på säkerhet eller annat, utbudet av vikter är bättre i det större gymmet, men det är SÅ skönt att ha ett helt rum med allehanda maskiner och fria vikter för sig själv. Nästan värt att gå upp tidigt på morgonen bara därför. Hur som helst, i morgon blir det lite kondition och sedan ben och axlar. Riktigt taggad. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback